Ügyfélszolgálat, helpdesk

Angol és magyar nyelvű ügyfélszolgálatunk 7x24 órában fogadja a bejelentéseket. Szolgáltatásunk elérhető hotline számunkon, e-mailen vagy online bejelentéssel portálunkon keresztül.

Az iparági ITIL szabványnak megfelelő jegykezelő rendszerünkben SLA szolgáltatási szintek alapján dokumentáljuk a felhasználói bejelentéseket (hibák, szolgáltatási igények, projektek). A bejelentések állapota folyamatosan nyomon követhető ügyfélportálunkon. Prémium Hotline szolgáltatásunk keretében 1 órán belül megkezdjük a hiba elhárítását. PC és notebook eszközök esetén – amennyiben az adott eszköz on-line állapotban van – munkatársaink rájelentkeznek a távoli gépre és azonnal megkezdik a hiba elhárítását. Amennyiben a hiba távolról nem elhárítható, kollégáink helyszíni megjelenést biztosítanak az ország egész területén.